Årsmöte 2022

Hoby eSport andra årsmöte.

Nu är det dags för Dig att ta plats i föreningen.

Tid: Måndagen den den 28mars kl 19:00

Plats: Hoby GIF´s klubblokal i Bräkne-Hoby

Vi bjuder på Pizzaslice´ar, kaffe, läsk och kaka till de som anmält sig innan den 27/3. Maila att ni vill komma till info@hobyesport.nu eller använd formuläret längst ner på sidan.

Nu är det alltså dags för föreningens andra årsmöte. På mötet kommer vi att välja styrelse för arbetet det kommande året. Vi kommer avhandla föregående års ekonomi och kommande års budget. Vi redovisar vår verksamhet för föregående år och bestämmer vad vi vill göra det kommande.

Vi hoppas nu att alla medlemmar som kan och vill dyker upp och är med att forma föreningen. Mötet kommer att hållas i Hoby Gif’s klubblokal i Bräkne-Hoby vid Bräknevallen.

Nedan kommer mer praktisk information

Det är med stor förhoppning om ditt deltagande vi önskar dig hjärtligt välkommen. Tänk på att vi är en demokratisk ungdomsförening där alla medlemmars röster är lika värda. Vi blir dock extra glada när ni barn och ungdomar som ju faktiskt är föreningens målgrupp gör sina röster hörda. Vi ser också mycket positivt till att ni anmäler er som styrelsematerial till valberedningen enligt ovan.

Tack för er tid så hörs vi snart!

/Styrelsen

ANMÄLNINGSFORMULÄR TILL ÅRSMÖTE SÅ VI KAN BERÄKNA FIKA OCH PIZZA

%d bloggare gillar detta: